Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Alinda Bommel - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Alinda Bommel - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor!

Door: Alindavanbommel

Blijf op de hoogte en volg Alinda

03 September 2011 | Nederland, Bergschenhoek

Halloo allemaal!

Nou is het echt echt bijna zover, mijn vertrek naar het zonnige Ghana (althans dat hoop ik!).
Gister een ontzettend gezellige en drukke afscheidsborrel gehad. Onwijs verwend, dus als mijn koffers overgewicht hebben is het niet mijn schuld haha.
Ik heb net alles met moeite in mijn koffer gepropt, het past precies!
Ik heb net ook mijn eerste 'Ghana-stress momenttje' gehad, ik wilde online inchecken maar dat lukte niet. Ik doe mijn haarkleur eer aan blijkbaar, want iedereen lukt het om online in te checken maar mij niet hihi. Dus maar het reisbureau gebeld om te vragen of ze me wilden helpen, gues what? Het ging bij hun ook niet, dus ze zouden even naar de KLM bellen om het na te vragen. Er gingen al verschillende ramp scenario's door mijn hoofd 'straks is mijn ticket niet geldig, en kan ik morgen niet vertrekken', paniek dus! 5 minuutjes later belde ze op van het reisbureau dat het online inchecken toch was gelukt, gelukkig!
Zo naar het reisbureau toe om m'n bording pass op te halen en dan gaat morgen het grote avontuur echt beginnen!
Vanmiddag naar voor de laatste keer met mijn kleine vriendje Beau het bos in en oma gedag zeggen.
En tot slot vanavond Hollandse pot eten.

Wordt nog een leuke drukke dag dus!
Mijn volgende verslag is uit Ghana :)

Kus Alinda

  • 04 September 2011 - 07:12

    Marcia:

    Daaaaag lieve schat!!!! xxxxxxxxxxxxxx

  • 05 September 2011 - 07:53

    Hendrick Xavier:

    We gaan je missen.

  • 05 September 2011 - 08:58

    Desiree:

    Je bent er!! Ik ben al zooo benieuwd naar je eerste indrukken...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergschenhoek

Alinda goes Ghana!

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2012

Afscheid nemen bestaaat niet!

01 Januari 2012

Happy new year from Ghana!

29 December 2011

Chill dagen in Gurugu.

27 December 2011

You're invited!

25 December 2011

Christmas in Ghana!
Alinda

Op 4 september 2011 ga ik voor een half jaar naar Ghana toe! Ik ga 5maanden vrijwillergerswerk doen in Tamale, en daarna een maand door Ghana reizen.

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 65929

Voorgaande reizen:

04 September 2011 - 04 Januari 2012

Alinda goes Ghana!

Landen bezocht: